Storno podmínky

  • Při zrušení rezervovaného termínu více než 24 hodin předem není poskytovatelem služeb účtován storno poplatek.
  • Při zrušení rezervovaného termínu méně než 24 hodin předem je poskytovatelem služeb účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednaných služeb. Faktura je v takovém případě zaslána zákazníkovi na jeho e-mail, whatsapp apod.
  • Pokud zákazník rezervovaný termín nezruší a nedostaví se na objednané služby, je poskytovatelem služeb účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny objednaných služeb, navíc je poskytovatel služeb oprávněn vyřadit takového zákazníka z databáze zákazníků a další termín již pro tohoto zákazníka nerezervovat (tj. zákazník přestává být klientem poskytovatele služeb). Faktura je v takovém případě zaslána zákazníkovi na jeho e-mail, whatsapp apod.
  • Při rezervaci časově náročné kosmetické služby (např. PMU) je vyžadována úhrada zálohy.
  • Rezervovaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb a tímto klient souhlasí s VOP.

Obchodní podmínky, GDPR

Malina STUDIO KRÁSY

Veronika Krejčí, IČO: 09793691, sídlem V Podlesí 611, 783 61 Hlubočky

Adresa provozovny: Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice

I. Obchodní podmínky

1. Obecná ustanovení

1.1. Těmito obchodními podmínkami se řídí smluvní vztahy mezi Veronikou Krejčí, IČO: 09793691, se sídlem V Podlesí 611, 783 61 Hlubočky, adresa provozovny Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice (dále jen "poskytovatel služeb") a příjemcem kosmetických služeb (dále jen "zákazník").

1.2. Pro účely těchto obchodních podmínek se rozumí:

a. spotřebitelem každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná;

b. podnikatelem (poskytovatelem služeb) ten, kdo samostatně vykonává na vlastní účet a odpovědnost výdělečnou činnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku;

c. spotřebitelskou smlouvou smlouva, která je uzavřena mezi podnikatelem a spotřebitelem;

d. kosmetickými službami veškeré služby poskytované poskytovatelem služeb zákazníku za podmínek stanovených v těchto obchodních podmínkách;

e. dárkovým poukazem poukaz zakoupený u poskytovatele služeb, opravňující zákazníka využít služeb poskytovatele služeb v rozsahu uvedeném na dárkovém poukazu;

f. místem poskytnutí služby provozovna poskytovatele služeb na adrese Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice.

1.3. Poskytovatel služeb poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského oprávnění a na základě dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem. Příslušným úřadem podle zákona č. 455/1991 Sb., živnostenského zákona, ve znění pozdějších předpisů, je Magistrát města Olomouce.

1.4. Objednáním konkrétního termínu služby nebo objednáním dárkového poukazu (osobně, telefonicky, e-mailem, SMS, prostřednictvím on-line rezervačního systému) projevuje zákazník svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami.

2. Poskytované kosmetické služby

2.1. Kompletní rozsah poskytovaných kosmetických služeb je uveden na webových stránkách poskytovatele služeb (www.malinastudiokrasy.cz) a v on-line rezervačním systému dostupném na webových stránkách poskytovatele služeb (www.malinastudiokrasy.cz/rezervace).

2.2. Zákazník je před započetím poskytnutí služby povinen poskytovatele služeb informovat o svém zdravotním stavu (zejména o alergiích, těhotenství apod.).

3. Objednání služeb, pozdní příchod, zrušení termínu

3.1. Termín návštěvy je zákazník povinen předem rezervovat, a to:

  • osobně na adrese Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice,
  • telefonicky nebo prostřednictvím SMS na telefonním čísle +420 732 267 134,
  • prostřednictvím e-mailu malina.ver@seznam.cz,
  • prostřednictvím on-line rezervačního systému dostupného z webových stránek poskytovatele služeb (www.malinastudiokrasy.cz/rezervace).

Rezervovaný termín se stává závaznou objednávkou a je považován za uzavření smlouvy o poskytování služeb.

3.2. Dostaví-li se zákazník k poskytovateli služeb vzhledem k rezervovanému termínu se zpožděním, bude poskytnutí služby zkráceno tak, aby mohly být včas a řádně poskytnuty služby dalšímu objednanému zákazníkovi. Zkrácení služby nebo neprovedení dílčí služby z důvodu pozdního příchodu zákazníka nemá vliv na cenu objednaných služeb. Cena služeb je účtována v rozsahu objednaných služeb.

3.3. Pokud se zákazník nemůže v rezervovaném termínu dostavit, je povinen o tom informovat poskytovatele služeb předem, a to telefonicky, SMS nebo e-mailem.

  • Při zrušení rezervovaného termínu více než 24 hodin předem není poskytovatelem služeb účtován storno poplatek.
  • Při zrušení rezervovaného termínu méně než 24 hodin předem je poskytovatelem služeb účtován storno poplatek ve výši 50 % z ceny objednaných služeb. Faktura je v takovém případě zaslána zákazníkovi na jeho e-mail.
  • Pokud zákazník rezervovaný termín nezruší a nedostaví se na objednané služby, je poskytovatelem služeb účtován storno poplatek ve výši 100 % z ceny objednaných služeb, navíc je poskytovatel služeb oprávněn vyřadit takového zákazníka z databáze zákazníků a další termín již pro tohoto zákazníka nerezervovat (tj. zákazník přestává být klientem poskytovatele služeb). Faktura je v takovém případě zaslána zákazníkovi na jeho e-mail.

3.4. Zákazník je oprávněn za sebe kdykoliv před poskytnutím služeb zajistit náhradníka. O této skutečnosti musí být poskytovatel služeb předem informován. Náhradník přijetím pozice zákazníka souhlasí s těmito obchodními podmínkami.

4. Odmítnutí poskytnutí služby

4.1. Poskytovatelem služeb může být poskytnutí služby zákazníkovi odmítnuto v těchto případech:

  • zákazník trpí kontraindikacemi, které vylučují poskytnutí služby, případně se u zákazníka kontraindikace projeví právě při poskytnutí služby,
  • zákazník se k poskytovateli služeb dostaví pod vlivem alkoholu nebo návykových látek,
  • zdravotní stav zákazníka vylučuje poskytnutí služby,
  • zákazník se během poskytování služby chová nevhodně či agresivně, působí hluk nebo obtěžuje svým chováním ostatní zákazníky v budově, ve které se nachází provozovna poskytovatele služeb,
  • zákazník odmítne podepsat poskytovateli služeb informovaný souhlas u služby, která podpis informovaného souhlasu vyžaduje (např. u služby s porušením integrity lidské kůže).

5. Ceny za poskytnuté služby, ceny produktů, záloha

5.1. Ceník poskytovaných služeb je dostupný v provozovně poskytovatele služeb na adrese Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice a v on-line rezervačním systému (dostupném na webových stránkách poskytovatele služeb www.malinastudiokrasy.cz/rezervace).

5.2. Ceník produktů (kosmetických výrobků) k zakoupení je dostupný v provozovně poskytovatele služeb na adrese Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice.

5.3. Poskytnuté služby může zákazník uhradit buď v hotovosti (v Kč) po poskytnutí služby, prostřednictvím QR kódu, nebo předložením zakoupeného dárkového poukazu. Zakoupené produkty (kosmetické výrobky) může zákazník uhradit buď v hotovosti (v Kč), nebo prostřednictvím QR kódu.

5.4. Při rezervaci časově náročné kosmetické služby (např. PMU) je vyžadována úhrada zálohy. Zálohu zákazník uhradí dle pokynů v on-line rezervačním systému dostupném z webových stránek poskytovatele služeb (www.malinastudiokrasy.cz/rezervace) po výběru konkrétního termínu nebo zálohovou fakturou, která je zaslána klientovi e-mailem. Pokud není záloha zákazníkem uhrazena, je rezervace termínu zrušena a nedošlo k uzavření smlouvy o poskytování služeb. Zbývající část ceny za poskytnuté služby zákazník uhradí až po provedení služeb, a to v souladu s předcházejícími body těchto obchodních podmínek.

6. Dárkové poukazy

6.1. Dárkový poukaz lze využít k čerpání služeb na něm specifikovaných, nebo k čerpání služeb do výše částky na něm uvedené.

6.2. Dárkový poukaz lze čerpat pouze po dobu jeho platnosti, která je na něm vyznačena. Po uplynutí doby platnosti dárkového poukazu ztrácí zákazník nárok na poskytnutí služeb a závazek poskytovatele služeb poskytnout služby uvedené v dárkovém poukazu zaniká.

6.3. Dárkový poukaz (ani jeho částečně nevyčerpanou hodnotu) nelze směnit za peníze.

6.4. Platbu dárkovým poukazem je třeba nahlásit před začátkem poskytnutí služby. Pokud zákazník nenahlásí platbu dárkovým poukazem předem, nemusí být dárkový poukaz akceptován pro platbu. Dárkový poukaz je při platbě třeba odevzdat poskytovateli služeb.

6.5. Rezervace termínu využití konkrétní služby musí být zákazníkem sjednána s poskytovatelem služeb tak, aby služba byla využita do konce doby platnosti dárkového poukazu, a to tak, aby žádost o rezervaci byla učiněna minimálně 1 měsíc před koncem platnosti dárkového poukazu. Volné termíny jsou zveřejňovány a průběžně aktualizovány v on-line rezervačním systému (dostupném na webových stránkách poskytovatele služeb www.malinastudiokrasy.cz/rezervace),dále je možné využít další způsoby rezervace termínu uvedené v bodě 3.1.

6.6. Prodloužit platnost dárkového poukazu lze pouze za mimořádných okolností (celostátní epidemiologická opatření, která vylučují poskytování služeb zákazníkovi; dlouhodobá nemožnost poskytovatele služeb poskytovat služby apod.).

7. Reklamace služeb

7.1. Poskytovatel služeb je povinen zákazníku zajistit poskytnutí služeb v souladu s uzavřenou smlouvou, těmito obchodními podmínkami a obecně závaznými právními předpisy.

7.2. Poskytovatel služeb se zavazuje před realizací poskytnutí služeb zákazníka informovat a poučit ho o konkrétních poskytnutých službách, jejich důsledcích a o následné péči.

7.3. Zákazník využívá služeb poskytovatele služeb na svou vlastní odpovědnost.

7.4. Reklamaci poskytnutých služeb je zákazník povinen uplatnit bezodkladně, nejpozději před zaplacením ceny služby. V odůvodněných případech (např. použití vadného materiálu) je možné uplatnit reklamaci později, v takovém případě je však zákazník povinen dostavit se po předchozí dohodě na provozovnu poskytovatele služeb k řešení reklamace. Bez dostavení se na provozovnu poskytovatele služeb v předem dohodnutý čas nemůže být reklamace posouzena.

7.5. Poskytovatel služeb reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, vyřídí a vydá písemné odůvodnění, které zašle prostřednictvím e-mailu zákazníkovi.

7.6. V případě, že zákazník řádně uplatní oprávněnou reklamaci, má právo na odstranění vady poskytovaných služeb a není-li to možné, má právo na přiměřenou slevu z ceny služby.

7.7. Každý zákazník jako spotřebitel je oprávněn se v případě neuznání reklamace nebo jakéhokoliv jiného sporu s poskytovatelem služeb obrátit na nezávislé centrum řešení spotřebitelských sporů České obchodní inspekce (ČOI) a zahájit bezplatný proces mimosoudního řešení spotřebitelských sporů (tzv. ADR, alternative dispute resolution). Podrobnosti o podmínkách a způsobu zahájení mimosoudního jednání lze nalézt na stránkách České obchodní inspekce (www.coi.cz/informace-o-adr/).

8. Závěrečná ustanovení

8.1. Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1.1. 2025.

8.2. Tyto obchodní podmínky jsou přístupné v elektronické podobě na webových stránkách poskytovatele služeb (www.malinastudiokrasy.cz)

8.3. Smluvní vztahy, které nejsou upraveny těmito obchodními podmínkami, se v dalším řídí obecně závaznými právními předpisy České republiky, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským zákoníkem, ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

II. GDPR – Ochrana osobních údajů

1. Správce osobních údajů

1.1.Správcem osobních údajů zákazníka je poskytovatel služeb, tedy:

Malina STUDIO KRÁSY

Veronika Krejčí

IČO: 09793691

sídlo: V Podlesí 611, 783 61 Hlubočky

adresa provozovny: Kollárova 735, 783 53 Velká Bystřice

e-mail: malina.ver@seznam.cz

mobil: +420 732 267 134

2. Osobní údaje

2.1.Poskytovatel služeb zpracovává osobní údaje zákazníka, které mu byly poskytnuty v rámci existence smluvního vztahu mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, tedy zejména v souvislosti s poskytováním kosmetických služeb a v souvislosti s nákupem produktů. Osobní údaje zákazníka budou poskytovatelem služeb využity výhradně pro účely plnění smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a poskytovatelem služeb (včetně rezervace termínu k poskytnutí služeb a informování zákazníka o rezervaci termínu prostřednictvím SMS a e-mailu).

2.2. Osobní údaje jsou poskytovatelem služeb zpracovávány v rozsahu: pohlaví, jméno, příjmení, bydliště, datum narození, e-mail, telefonní číslo, zdravotní stav (v rozsahu nezbytném pro poskytnutí služeb) a s výslovným souhlasem zákazníka fotografie zákazníka (podobizna).

2.3. Právním základem pro zpracování osobních údajů je existence smlouvy o poskytnutí služeb mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem (tedy skutečnost, že zákazník je klientem poskytovatele služeb). Po dobu, po kterou je zákazník klientem poskytovatele služeb, jsou poskytovatelem služeb zpracovávány osobní údaje zákazníka v rozsahu uvedeném v bodě 2.2. Pro ostatní účely a způsoby zpracování osobních údajů (např. pořízení fotografie/fotografií zákazníka a jejich uveřejnění na sociálních sítích poskytovatele služeb – Facebook, Instagram) je nutný výslovný souhlas zákazníka.

2.4. Osobní údaje budou poskytovatelem služeb zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016,o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajůa o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (NařízeníGDPR) a v souladu s dalšími právními předpisy.

2.5. Poskytovatel služeb prohlašuje, že přijal veškerá vhodná technická a organizační opatření k zabezpečení osobních údajů zákazníků (zabezpečení datových úložišť a úložišť osobních údajů v listinné podobě, antivirový software, zabezpečení hesly apod.).

3. Práva zákazníka v souvislosti se zpracováním osobních údajů poskytovatelem služeb

3.1. Právo na přístup k osobním údajům znamená, že zákazník má právo od poskytovatele služeb získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Zákazník má také právo, aby poskytovatel služeb bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má zákazník právo kdykoli doplnit.

3.2. Právo na výmaz osobních údajů představuje povinnost poskytovatele služeb zlikvidovat osobní údaje, které o zákazníkovi zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a zákazník o to požádá.

3.3.Právo na přenositelnost údajů dává zákazníkovi možnost získat osobní údaje,které poskytovateli služeb poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu.

3.4. Právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů se neuplatní, jelikož osobní údaje zákazníka jsou zpracovávány z důvodu plnění smlouvy uzavřené mezi poskytovatelem služeb a zákazníkem, nikoli na základě souhlasu se zpracováním.Právo odvolat souhlas se uplatní pouze v případě, že souhlas se zpracováním osobních údajů je vyžadován (např. pořízení fotografie/fotografií zákazníka a jejich uveřejnění na sociálních sítích poskytovatele služeb – Facebook, Instagram), čímž však není dotčena zákonnost zpracování založená na souhlasu uděleném před jeho odvoláním.

3.5. V případě, že bude zákazník jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděným poskytovatelem služeb, může podat stížnost přímo jemu,nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.Více informací o právech zákazníka je k dispozici na webových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů(www.uoou.gov.cz).

3.6. Ve všech záležitostech souvisejících se zpracováním osobních údajů se zákazník může obracet na poskytovatele služeb (jakožto správce osobních údajů)prostřednictvím kontaktních údajů uvedených v bodě 1.1.

Malina STUDIO KRÁSY, Veronika Krejčí.